În premieră, Steaua a apelat la firma Eventim pentru a vinde biletele pentru primul joc oficial al său din 2012, cel cu Twente de pe 16 februarie. Până acum, roş-albaştrii aveau propriul sistem on-line şi propria aşa-zisă reţea prin care se comercializau tichetele, dar la un calcul amănunţit reieşea că patronul Gigi Becali nu intra chiar în posesia sumei reale rezultate din încasări.
Pentru a se elimina orice dubiu, Steaua a decis ca, din acest an, de vânzarea biletelor să se ocupe profesioniştii. Astfel s-a ajuns la firma Eventim, care este lider pe piaţa de ticketing şi entertainment în Europa, având sucursale în aproape 18 ţări de pe bătrânul continent. Şi nu este deloc întâmplător că numai în prima zi se dăduseră deja peste 25.000 de bilete, chiar 30.000 după cum zicea ieri patronul.
O mai mare transparenţă la vânzări
Prin această decizie luată de conducerea clubului, biletele au ajuns direct la suporteri şi nu în mâna unor bişniţari de ocazie. Iar acum există şi o transparenţă în ceea ce priveşte numărul de bilete care se vând zilnic şi nu ca până acum, când angajaţii se fereau, din motive lesne de înţeles, să precizeze exact o sumă a tichetelor care se comercializau. Acum modalitatea prin care se pot procura aceste bilete a devenit una total securizată. Iar fanii Stelei au două modalităţi prin care îşi pot rezerva locuri la meciul cu Twente.
Voucherele se preschimbă în bilete
Prima variantă e cea de a plăti direct în punctele de vânzare Eventim (magazinele Germanos, Orange, Vodafone, Domo, librăriile Humanitas şi Cărtureşti). Cumpărătorii îşi aleg numărul de bilete, locurile şi achită cu bani, primind vouchere securizate. După 30 ianuarie, aceste vouchere vor putea fi schimbate cu bilete de intrare la meci, suporterul trebuind să meargă în aceleaşi magazine de unde le-a procurat prima dată. A