Veniturile nete ale Central European Media Enterprises (CME) - reprezentat in Romania de canalele PRO TV, PRO TV International, Acasa TV, PRO Cinema, Sport.ro si MTV - au scazut cu 38% in primul semestru, la 327,4 milioane de dolari, iar compania a incheiat perioada ianuarie-iunie cu o pierdere neta de 24,6 milioane de dolari, din cauza regresului pietei de publicitate, a anuntat, miercuri, CME, preluat de Mediafax.
CME a obtinut, in perioada similara a anului trecut, incasari nete de 527,83 milioane de dolari si un profit net de 81,19 milioane de dolari.
Compania a inregistrat, totodata, o pierdere operationala de 72,8 milioane de dolari, fata de un profit operational de 144,21 milioane de dolari in intervalul ianuarie-iunie din 2008, se arata intr-un comunicat transmis miercuri de CME.
In trimestrul al doilea al acestui an, veniturile nete ale CME au coborat cu 38,9% comparativ cu perioada aprilie-iunie a lui 2008, la 186,2 milioane de dolari, de la 304,8 milioane de dolari. Totodata, profitul net s-a redus la 22,1 milioane de dolari, de la 64,76 milioane de dolari in perioada similara a anului trecut.
Protiful operational a coborat in trimestrul al doilea la 11,7 milioane de dolari, de la 98,74 milioane de dolari in perioada aprilie-iunie din 2008.
Veniturile din Romania in primele sase luni ale acestui an s-au ridicat la 84,5 milioane de dolari, in timp ce in aceeasi perioada a anului trecut acestea s-au ridicat la 137,8 milioane de dolari. EBITDA a fost de 22,5 milioane de dolari, in scadere cu 63% fata de prima jumatate a lui 2008.
"Pietele de publicitate au regresat la un nivel similar cu cel din anul 2007. Acest proces a fost unul dureros pentru noi si pentru actionarii nostri. Puterea brandurilor si afacerilor noastre a fost demonstrata in aceasta perioada de criza prin ratingurile si c