VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a fost aseară lider de audienţă. Ultima etapă a Confruntărilor a obţinut la nivelul publicului comercial (nr. publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani) o audienţă medie de 12 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25.6%. Potrivit datelor Kantar Media, ProTv a fost urmat de Antena 1, principalul competitor, cu 5.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.9%.
Postul de televiziune din Pache şi-a menţinut poziţia de lider şi la nivelul publicului din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 9.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18.6 procente, urmat de Kanal D, care a obţinut 6,4 puncte de rating şi 12.6 cotă de piaţă şi Antena 1, care a obţinut 4.7 puncte de rating şi 9.3 cotă de piaţă.
Cifrele mai arată că peste două milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii din România au urmărit show-ul VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, în minutul de aur 20:55. La nivelul publicului commercial, în minutul de aur al emisiunii, care a fost înregistrat la ora 21:25 , ProTV a obţinut o audienţă de 16.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 32.2 de procente.
Care au fost cele mai bune momente ale ediţiei difuzată aseară de ProTv
Bătăliile în doi s-au încins pentru ultima oară la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, iar concurenţii au dat tot ce au avut mai bun pentru a-şi convinge antrenorii că merită să cânte în show-urile live. Tensiunea a atins punctul culminant odată ce aspiranţii la titlu s-au văzut faţă în faţă cu “Cântecul decisiv”, în urma căruia echipele au rămas în formulă de 6 concurenţi.
“Oare cât de epic ar putea să sune un duet între Cristina şi Feli?” se intreba retoric Marius Moga înainte de confruntarea dintre Cristina Bondoc şi Feli Donose. De-a dreptul ieşit din comun, duelul celor două voci pe piesa “If I ain’t got you” a Aliciei Keys a reuşit să ridice în picioare chi