* Nu stim ce incredere putem avea in prezentatorii buletinelor meteo: poate ca, in particular, sint niste oameni carora le poti incredinta un secret sau le poti imprumuta niste bani pina la leafa, dar, din punct de vedere profesional, nu i-am lasa pe ei sa ne pazeasca laptele de pe aragaz. Se potrivesc cu prezentatorii de horoscoape, dar si cu site-urile de meteo, adica fiecare zice altceva. Acum vreo doua zile ne-am uitat pe citeva asemenea site-uri si am aflat ca, in acel moment, in zona noastra de bastina erau ba 5 grade, ba sase, ba sapte, ba 8 (se simte ca 4), ba ma-sa. Cit despre vremea din week-end, informatiile erau la fel de contradictorii: ba ploaie, ba soare, ba ploaie cu soare, ba cald, ba frig. Pe noi mai putin ne intereseaza, de fapt, vremea din week-end, fiindca mergem la nunta unui prieten, deci stam la adapost, da' ne gindeam asa, daca pentru oamenii din jurul nostru sint sau nu sint conditii de iesit la iarba verde. Daca nu sint, macar cititi ce am scris noi aici: * Viitorul presei (de exemplu, al presei romanesti) nu-i print, nici on-line, ci apartine ziarului-ambalaj, publicatiei anexa, gazetariei cu continut palpabil. Poti decupa de pe monitor si lipi pe perete o poza in format .jpg cu Sexy-Braileanca, Guta, Minune sau Nicoleta Luciu? Poti infige in cuiul latrinei o pagina .pdf rupta in bucati? Primii care au inteles faza cu continutul palpabil au fost, cu multe decenii in urma, vinzatorii de seminte in cornete rasucite din gazetele vremii; de la ei s-au inspirat, peste ani, mogulii care baga in ziarele lor carti, CD-uri si DVD-uri. De fapt (daca ne gindim mai bine), care vind chestii invelite in ziarele lor. Ideea pornita de jos a ajuns in virf saptamina trecuta si am vazut la televizor campania de promovare la care chiar ca nu ne-am fi asteptat: Dilema Veche baga DVD-uri! Chaplin, ce-i drept, dar tot DVD se cheama! Nu putem decit spera sa se an