Nu se poate ca 3008 să nu îţi facă o impresie bună. Şi asta pentru că 3008 reuşeşte să facă o medie interesantă între un crossover şi o maşină de oraş.
Este un monovolum compact cu ADN de 308 (lucru bun). Cu alte cuvinte, îţi oferă atât spaţiu sau siguranţă pe terenuri mai puţin asfaltate (nu vorbim chiar de off-road), dar şi agilitatea unui autovehicul de oraş. Mai mult, este maşina care arată bine şi în varianta "executive", aşa că, dacă alegi o culoare inspirată şi opţiunile care trebuie, cu siguranţă că nu te vei face de râs la vreo întâlnire.
Interiorul este confortabil. Materialele sunt "în regulă", nici urmă de plastic ieftin. Spaţiul este suficient, iar, evident, canapelele din spate se pliază, oferind peste 1.200 la rabatare.
Consola orientată către şofer şi multitudinea opţiunilor şi reglajelor îţi spun că ai de-a face cu o maşină pentru sexul tare; motorizările îţi dovedesc acelaşi lucru: chiar dacă o alegi pe cea mai "slabă" - în cazul nostru. varianta de 1,6/110 CP - beneficiezi de suficientă sportivitate.
Nu mă gândesc ce senzaţie îţi dă propulsorul de 2.0 HDI care dezvoltă pe cutia automată 163 de cai... Cu toate acestea, propulsorul de 110 CP poate fi luat în calcul, pentru că îţi oferă, pe de-o parte, un consum urban excelent, iar, pe de altă parte, sonorizarea este suficient de bună pentru a nu simţi că te afli într-un diesel.
Noi am testat
● Motorizare: 1.6HDI/112 CP
● Viteza maximă: 180 km/h
● Cutie manuală 6+1
● Consum 6,5/4,4/5,1 l
NEWS
Subaru Impreza XV. Pe piaţa românească a intrat recent modelul Impreza XV. Lansat la Geneva în acest an şi dezvoltat pe baza celei de-a treia generaţii Impreza, acest crossover este ideal atât pentru peisajul urban, cât şi pentru ieşirile din oraş. Impreza XV aduce un suflu nou, mai sportiv,