Emisiunea “Acces Direct” difuzata la Antena 1, a declansat miercuri o puternica reactie de respingere in zona online, insotita si de publicarea de catre paginademedia.ro a listei marcilor care cumpara publicitate in acest show televizat. Una dintre acestea, o importanta companie de cosmetice, a decis astazi sa-si retraga spoturile publicitaredin aceasta emisiune, continuand insa sa achizitioneze publicitate in alte segmente orare, scrie Hotnews.ro.
“Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv”, se precizeaza intr-un comunicat al companiei de cosmetice Avon.
Emisiunea “Acces Direct” difuzata la Antena 1, a declansat miercuri o puternica reactie de respingere in zona online, insotita si de publicarea de catre paginademedia.ro a listei marcilor care cumpara publicitate in acest show televizat. Una dintre acestea, o importanta companie de cosmetice, a decis astazi sa-si retraga spoturile publicitaredin aceasta emisiune, continuand insa sa achizitioneze publicitate in alte segmente orare, scrie Hotnews.ro.
“Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv”, se precizeaza intr-un comunicat al companiei de cosmetice Avon.