Barajul Rapid - Chiajna nu a fost televizat. Motivul? Între a primi nişte bani şi a permite transmiterea meciului şi a nu primi nimic, cei de la FRF au optat pentru a doua variantă.
Ieri, pe siteul Federaţiei a fost postat un comunicat din care reiese că a existat doar o ofertă verbală de 6-7.000 de euro. Totuşi, surse din media susţin că preţul era diferit în funcţie de instituţie: pentru Antena Group sau Pro TV costa 30.000 de euro, iar pentru Digi Sport preţul era 50.000 de euro. Nimeni nu a vrut să plătească atât, în condiţiile în care o astfel de sumă se oferă pentru un meci al Stelei în preliminariile Ligii Campionilor.
„Conform contractului încheiat, firma Sport Evolution Group (SEG) e împuternicită de FRF să negocieze în numele ei contractele de cedare a drepturilor de transmisie TV, Radio, internet etc. Referitor la meciul de baraj pentru obţinerea dreptului de participare în ediţia 2013-2014 a campionatului Ligii I, la care se face referire, SEG nu a primit nicio ofertă scrisă din partea vreunui post de televiziune. Singura ofertă a venit, ce-i drept, din partea Digi Sport, dar ea a fost verbală şi a însumat mai puţin de jumătate din suma inserată de GSP (n.r. - „Gazeta Sporturilor"), adică 6-7.000 de euro. E dreptul FRF de a considera o ofertă acceptabilă, foarte bună sau de neluat în seamă şi, pe cale de consecinţă, să vândă sau nu dreptul de transmisie al unui meci", scrie în comunicatul postat pe frf.ro.
50.000 de euro pentru Digi, 30.000 pentru alţii
Din acest comunicat se înţelege că FRF face ce vrea, fără a ţine cont şi de iubitorii fotbalului. Nu e însă singura anomalie. Federaţia a insistat că firma SEG n-a primit nicio ofertă, în scris, pentru televizarea barajului Rapid - Chiajna, dar a omis să precizeze şi motivul: preţul solicitat de SEG i-a gonit pe cei interesaţi. Mai mult, acest preţ a variat, în funcţie de numele