Provocare pentru agenții. Gazeta Sporturilor și revistele BBC dau 1 milion de lei, în spațiu publicitar în Gazeta Sporturilor și revistele BBC, pentru cea mai bună campanie de print.
Competiția este deschisă tuturor agențiilor de publicitate și clienților și va fi demarată pe 7 ianuarie 2013.
Juriul care va alege marele castigator este format din oameni din industria de publicitate din România: Șerban Alexandrescu, Executive Creative Director, Headvertising; Alexandru ‘Tugu’ Dumitrescu, Executive Creative Director, McCann Erickson; Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Director & Founding Partner, Brandient și Victor Stroe, Director de Strategie, Leo Burnett.
Campania este inspirată de o idee a USA Today.
În perioada de înscrieri, 7 ianuarie – 30 aprilie 2013, agențiile și clienții vor putea depune maximum trei lucrări diferite, iar câștigătorul va fi desemnat în perioada 27 mai – 7 iunie 2013. Campaniile nu trebuie să fie exclusiv de print, dar în evaluare se va puncta exclusiv componenta de print. Creația câștigătoare va fi publicată în Gazeta Sporturilor, în iunie 2013.
Înscrierile se fac pe site-ul campaniei, AICI.
Provocare pentru agenții. Gazeta Sporturilor și revistele BBC dau 1 milion de lei, în spațiu publicitar în Gazeta Sporturilor și revistele BBC, pentru cea mai bună campanie de print.
Competiția este deschisă tuturor agențiilor de publicitate și clienților și va fi demarată pe 7 ianuarie 2013.
Juriul care va alege marele castigator este format din oameni din industria de publicitate din România: Șerban Alexandrescu, Executive Creative Director, Headvertising; Alexandru ‘Tugu’ Dumitrescu, Executive Creative Director, McCann Erickson; Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Director & Founding Partner, Brandient și Victor Stroe, Director de Strategie, Leo Burnett.
Campania este inspirată de o idee a USA Today. @