Tinerii din prezent sunt inca din perioada anilor de liceu interesati sa puna bazele unei cariere in domenii care suna bine, precum relatii publice sau publicitate. Mirela Meita, director general al Chelgate Romania, filiala locala a companiei britanice de relatii publice si public affairs cu acelasi nume, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street.ro despre experienta sa in aceste domenii si ii sfatuieste pe tineri cum sa se orienteze in domeniul profesional.
Pornind de la doua nevoi ale tinerilor, agentia Chelgate a dezvoltat doua programe speciale - "Profii de PR" si "PR Ad Hoc".
Primul dintre ele are la baza nevoia liceenilor de a fi mai bine informati si indrumati in ceea ce priveste orientarea profesionala, in contextul in care ajunsi la finalul celor 12 clase, liceenii se afla de multe ori in dificultate atunci cand vine vorba de alegerea facultatii pe care sa o urmeze, nestiind ce vor sa faca mai departe.
"PR Ad Hoc" isi propune sa vina in sprijinul studentilor care sunt deja la facultati de comunicare, prin organizarea unor intalniri intre acestia, specialisti din companii si jurnalisti. La fel se intampla si in cazul "Profii de PR".
Prin aceste doua programe, compania isi propune sa-i faca pe tineri sa inteleaga mai bine ce se intampla in domeniul relatiilor publice si sa dobandeasca experienta, prin realizarea unui mentorship in agentie.
Cum au inceput proiectele dedicate tinerilor “Practic, «Profii de PR» nici nu a fost initiativa noastra, ci a unui profesor din Braila care preda la clasa a 12-a si a spus ca elevii sai sunt interesati de publicitate si de PR si nu stie ce sa le spuna. Am spus ca daca exista interes, de ce nu? Ne-am deplasat la Braila si in loc de 10-15 elevi cat ne-am fi asteptat sa participe, am gasit in jur de 80 de elevi. Nu am vorbit doar despre relatii publice si public affairs si am mai luat s