O reclamă de 30 de secunde, difuzată în timpul decernării Premiilor Oscar 2008 la reţeaua ABC, a costat 1,8 milioane de dolari O reclamă de jumătate de minut difuzată în timpul
O reclamă de 30 de secunde, difuzată în timpul decernării Premiilor Oscar 2008 la reţeaua ABC, a costat 1,8 milioane de dolari
O reclamă de jumătate de minut difuzată în timpul premiilor Academiei Americane de Film de la Hollywood este cu 7% mai scumpă decât anul trecut. În 2007, postul de televiziune a câştigat numai în timpul acestui eveniment 80 milioane de dolari.
Greva scenariştilor sau campionatul de fotbal american, Super Bowl, nu au reuşit să ştirbească din strălucirea celei de-a 80-a ediţii a Oscarurilor şi nici din încasările din publicitate. Specialiştii de media speră ca evenimentul să ridice încasările televiziunilor, după gaura financiară făcută de pauza de trei luni a scriitorilor de la Hollywood.
De la debutul din 1929, premiile Academiei Americane de Film au crescut în amploare şi în bugete de publicitate cheltuite. Dacă în 1998, un spot de 30 de secunde costa 950.000 de dolari, anul acesta, ABC, televiziunea care difuzează evenimentul, a încasat pentru un spot de 30 de secunde aproximativ 1,82 milioane de dolari. Investiţia a crescut cu 7% mai mult faţă de 2007.
Bugetele cheltuite s-au dublat de la an la an, iar preţul unui spot de 30 de secunde difuzat în timpul decernării a crescut cu 75% din 1998, iar spaţiile publicitare au fost vândute în întregime cu o lună înainte. În 2007, ABC, parte a grupului Walt Disney, a câştigat din publicitatea difuzată în timpul Oscarurilor, 80 milioane de dolari, cu 700.000 de dolari mai puţin decât anul precedent.
General Motors investeşte de 10 ani în Oscaruri
În ultima decadă, advertiserii au cheltuit aproximativ 650 milioane de dolari pentru promovare, dintre care 381 milioane de dolari au f