Compania germană iQuest, furnizor de soluţii şi servicii IT, care deţine la Braşov unul dintre cele două centre de dezvoltare din România, şi-a propus în acest an să obţină venituri de 500.000 de euro de pe piaţa naţională din vânzarea aplicaţiei GeoSales.
Aceasta este o soluţie de tip Customer Relation Management (CRM) lansată la începutul anului, ce se adresează tuturor tipurilor de companii, care doresc să realizeze gestionarea eficienta a relaţiilor cu clienţii şi a istoricului acestor relaţii şi aduce în plus o analiză exactă a vânzărilor pe zone geografice, oferind posibilitatea de a fi accesată în timp real, atât în intranet, cât şi în afara sediilor societăţilor, prin Internet.
Compania germană mizează pe un număr de 10 clienţi până la finele anului în curs pentru noul produs şi pe vânzări totale de 500.000 de euro. GeoSales a fost creată cu precădere pentru companiile cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro şi cu mai mult de 70 de angajaţi, din orice sector de activitate.
Furnizorul de soluţii IT a semnat deja, de la începutul anului, contracte cu doi mari clienţi, AX Perpetuum şi EVW Holding. Compania germană iQuest, furnizor de soluţii şi servicii IT, care deţine la Braşov unul dintre cele două centre de dezvoltare din România, şi-a propus în acest an să obţină venituri de 500.000 de euro de pe piaţa naţională din vânzarea aplicaţiei GeoSales.
Aceasta este o soluţie de tip Customer Relation Management (CRM) lansată la începutul anului, ce se adresează tuturor tipurilor de companii, care doresc să realizeze gestionarea eficienta a relaţiilor cu clienţii şi a istoricului acestor relaţii şi aduce în plus o analiză exactă a vânzărilor pe zone geografice, oferind posibilitatea de a fi accesată în timp real, atât în intranet, cât şi în afara sediilor societăţilor, prin Internet.
Compania germană mizează pe un număr d