Firmele sunt invitate azi la TNC pentru a se întâlni cu reprezentanţii ONG-urilor care sprijină comunitatea. Craiovenii pot afla cum îşi pot construi mai ieftin o casă sau de unde pot cumpăra produse ieftine, realizate în gospodărie.
Ieri a debutat pe esplanada Teatrului Naţional din Craiova (TNC) „Bursa comunitară de afaceri sociale Heineken“, eveniment finanţat de programul „Heineken pentru comunităţi“ şi organizat în parteneriat de Fundaţia pentru Dezvoltarea Economiei Sociale (FDES), Centrul de Resurse pentru Organizaţiile Nonprofit din Oltenia (CRONO) şi Primăria Craiova, cu aportul Camerei de Comerţ şi Industrie (CCI) Dolj. Evenimentul reuneşte antreprenori sociali locali şi firme din Craiova interesate să stabilească relaţii de afaceri cu aceştia. „Avem 12 ONG-uri care desfăşoară afaceri în diferite stadii, utilizând în general forţă de muncă din cadrul categoriilor defavorizate. Acestea au diverse domenii de activitate, cum ar fi: colectarea/reciclarea de ambalaje şi deşeuri, recrutarea de personal şi cursuri de calificare pentru angajaţi, servicii medicale, casă de comenzi pentru produse agroalimentare ţărăneşti, construcţii, realizarea de mobilier şi obiecte din împletituri din nuiele, cultivarea plantelor ornamentale, organizarea de evenimente, desfacerea de obiecte de artizanat etc.“, a precizat Nicolae Cuţă, reprezentantul CRONO.
Ce puteţi găsi la târg
Un exemplu este Asociaţia Ecologică GAIA, care participă cu proiectul „Casă de comenzi pentru produse agroalimentare“. „Încercăm să-i ajutăm pe cei din mediul rural să promoveze produsele făcute în propria gospodărie, de bună calitate. Mulţi craioveni doresc să mănânce ecologic şi sănătos. Cei interesaţi pot să comande prin noi diverse produse: brânză, ouă, gem, murături, diverse conserve de legume etc. Ne‑am adresat în special instituţiilor şi firmelor cu mai mulţi angajaţi