Gerbrant de Boer, directorul general al Friesland Foods: "Am pastrat rata profitului la acelasi nivel ca anul trecut, ca urmare a organizarii mai eficiente a productiei si logisticii. De asemenea, am investit in linii noi de productie, cu ajutorul carora am redus pierderile si folosim mai putin personal."
Gerbrant de Boer, directorul general al Friesland Foods, producatorul brandurilor Mili si Napolact, spune ca a decis sa majoreze vanzarile produselor cu valoare adaugata mai mare, ca iaurturi, laptele UHT, branzeturi sau inghetata, pentru a eficientiza bu
De cealalta parte, produse ca laptele praf sau untul, comercializate in principal catre alti jucatori din industria alimentara, isi vor diminua ponderea in afacerile Friesland pe piata locala.
" Vanzarile brandurilor Mili si Napolact au crescut, in timp ce Ok a scazut, dar acest lucru nu ne afecteaza deoarece au crescut gamele de produse cu o valoare adaugata mai mare ", a spus De Boer.
Gerbrant de Boer, directorul general al Friesland Foods: "Am pastrat rata profitului la acelasi nivel ca anul trecut, ca urmare a organizarii mai eficiente a productiei si logisticii. De asemenea, am investit in linii noi de productie, cu ajutorul carora am redus pierderile si folosim mai putin personal."
Gerbrant de Boer, directorul general al Friesland Foods, producatorul brandurilor Mili si Napolact, spune ca a decis sa majoreze vanzarile produselor cu valoare adaugata mai mare, ca iaurturi, laptele UHT, branzeturi sau inghetata, pentru a eficientiza bu
De cealalta parte, produse ca laptele praf sau untul, comercializate in principal catre alti jucatori din industria alimentara, isi vor diminua ponderea in afacerile Friesland pe piata locala.
" Vanzarile brandurilor Mili si Napolact au crescut, in timp ce Ok a scazut, dar acest lucru nu ne afecteaza deoarece