Fanii Dacia din Franţa au avut parte de un cadou din partea grupului Renault, din care face parte şi marca românească, prima revistă din lume dedicată brandului Dacia. Revista bilunară, de circa 100 pagini, va consolida comunitatea pe care francezii încearcă să o construiască în jurul mărcii româneşti.
Dacia a devenit motorul de creştere al vânzărilor grupului Renault în Franţa, iar lansarea primei reviste monomarcă dedicată Dacia confirmă importanţa acestei mărci pentru piaţa franceză. Cu toate că nu putem vorbi despre o comunitate bazată pe sentimente puternice pentru marca favorită, aşa cum se întâmplă în cazul unor producători precum Porsche, fanii Dacia, animaţi mai ales de raportul calitate/preţ şi fiabilitatea acceptabilă, vor putea găsi în revista franţuzească reportaje, interviuri, teste cu modele ale mărcii, potrivit siteului oficial.
Primul număr al revistei, lansat în luna octombrie, oferă materiale ample despre noi modele precum Duster facelift sau noua Dacia MCV, dar şi reportaje cu modele care au făcut istorie, din perioada comunistă. Revista costă 3,90 euro şi apare o dată la două luni.
Astfel de reviste sunt întâlnite şi la alte mărci auto, iar faptul că ea a fost lansată pentru publicul din Franţa şi nu pentru cel autohton, din România, denotă interesul pe care îl au cei din grupul Renault pentru a conolida brandul Dacia în Franţa şi implicit în Europa de Vest.
Dacia a contribuit anul acesta decisiv la creşterea vânzărilor Renault, atât în Franţa, cât şi la nivel european. Grupul francez are o creştere de 0,4% în primele nouă luni ale anului, comparativ cu perioada similară a lui 2012, în condiţiile în care Dacia a înregistrat un avans de 20,6%.
Fanii Dacia din Franţa au avut parte de un cadou din partea grupului Renault, din care face parte şi marca românească, prima revistă din lume dedicată brandului D