Banca Transilvania a inregistrat o crestere semnificativa a activitatii si profitului in primele 3 luni ale anului, ceea ce subliniaza faptul ca banca a continuat trendul accelerat al cresterii sale.
Astfel, la sfarsitul primului trimestru activele bilantiere au ajuns la 5.261 mil. de lei, ceea ce inseamna o crestere de 1,07 ori fata de sfarsitul anului trecut.
Profitul brut realizat in primele 3 luni ale anului 2006 este mai mare cu 33% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand inregistra o valoare de 23.108 mil. de lei. S-au realizat investitii majore in reteaua de unitati, in primele 3 luni ale acestui an fiind deschise 32 de agentii ale Bancii Transilvania, ceea ce a atras, bineinteles, noi clienti.
Robert Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania, afirma: �Suntem multumiti de aceste rezultate financiare si de reusitele proiectelor noastre. Vom avea un an important pentru cresterea calitatii bancii, iar un inceput bun este semnul unui an rodnic�.
In plus, banca a lansata in acest trimestru produse precum Produsul SCONTARE 100% pentru IMM-uri, Contul de economii la vedere, dar si campanii speciale pentru clienti: �100 de zile fara griji, 0% dobanda�, destinata utilizatorilor de carduri MasterCard FORTE sau �Fiecare zi poate fi ziua ta de salariu!� pentru posesorii de Visa Electron.
De asemenea, au fost dezvoltate produsele electronice, ca alternativa de efectuare a operatiunilor bancare; in prezent, BT 24 - Internet Banking are peste 11.000 de clienti activi. Tot in primele trei luni ale anului Banca Transilvania a initiat un amplu proiect de implicare sociala. Astfel, au fost alocati aproape 300.000 de euro pentru sustinerea unor proiecte de interes local din 4 orase din Transilvania: Alba Iulia, Sibiu, Deva si Bistria. Acest lucru a atras un important capital de imagine pentru banca, dovedind inca o data ca instituti