Compania Dove a lansat un nou spot publicitar menit să încurajeze respectul şi încrederea de sine a femeilor. Clipul, care schimbă percepţia asupra sinelui, ne demonstrează că frumuseţea pe care o admirăm la alţii sălăşluieşte şi în noi.
Deşi laudele sunt menită să aducă un zâmbet pe chipul receptorului, mai nou, femeile se ruşinează şi adoptă o atitudine negativistă atunci când sunt complimentate, relatează publicaţia „Daily Mail“. În urma unui sondaj, compania Dove a descoperit că femeilor le este greu să-şi numească propriile calităţi, dar se exprimă cu uşurinţă atunci când vine vorba de trăsăturile prietenelor.
În ultima ediţie a campaniei „Real Beauty“ (Frumuseţe adevărată - n.r.), Dove a colaborat cu fotograful britanic Laura Pannack pentru a realiza un pictorial în cinstea frumuseţii. Cele cinci protagoniste care au acceptat să pozeze pentru Pannack şi-au etalat picioarele, abdomenul sau chipul, dorind să iasă în evidenţă printr-o trăsătură distinctă. Ajutate de prietenele lor, cele cinci ambasadoare şi-au descoperit o partea a trupui de care sunt mândre şi au pozat, fără pudoare, pentru Laura Pannack.
Două dintre cele cinci protagoniste ale şedinţei foto
Când au fost întrebate ce le place cel mai mult la ele, femeile au indicat încheieturile mâinii, chipul sau umerii. 7% din respondenţi nu au ştiut să ofere un răspuns, în timp ce 1% din ele au numit trăsăturile prietenelor ce le însoţeau.
Analizând fotografiile, Laura Pannack a declarat că ideea pictorialului este de a imortaliza atitudinea fiecăreia dintre cele cinci femei şi a oferi exemple de purtări încrezătoare. „Sprijinul reciproc ne poate ajuta să schimbăm propriile percepţii şi să vedem totul dintr-un unghi realist, raţional şi pozitiv“, a adăugat fotografa.
Kate Goodridge, femeia în vârstă de 32 de ani, care a participat la şedinţa foto şi a considerat că posterior