Direcţia Generală a Finanţelor Publice Braşov a anunţat ieri că a fost aprobat Ordinul Preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3154/2011 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularului „Declaraţie privind opţiunea pentru depunerea lunară a Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”
Astfel, plătitorii de venituri din salarii şi asimilate salariilor care au obligaţia depunerii trimestriale a Declaraţiei 112 (conform OG nr. 30/2011), dar care optează pentru depunerea lunară a acesteia, trebuie să depună, până la 25 septembrie 2011, la organul fiscal, „Declaraţia privind opţiunea pentru depunerea lunară a Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenta nominală a persoanelor asigurate”, prevăzută de ordinul amintit.
Începând cu veniturile aferente lunii octombrie 2011, Declaraţia 112 se depune trimestrial de către asociaţii, fundaţii sau alte entităţi fără scop patrimonial, persoane juridice, cu excepţia instituţiilor publice, care în anul anterior au avut un număr mediu de până la 3 salariaţi exclusiv, de către persoanele juridice plătitoare de impozit pe profit care, în anul anterior, au înregistrat venituri totale de până la 100.000 euro şi au avut un număr mediu de până la 3 salariaţi exclusiv, de către persoanele juridice plătitoare de impozit pe veniturile microîntreprinderilor care, în anul anterior, au avut un număr mediu de până la 3 salariaţi exclusiv, precum şi de către persoanele fizice autorizate şi întreprinderile individuale, precum şi persoanele fizice care exercită profesii libere şi asocierile fără personalitate juridică constituite între persoane fizice, care au, potrivit legii, personal angajat pe bază de contract individual de muncă.
Aceste categorii de plătitori