Fortele aeriene americane incearca sa-si dea seama ce se intampla in avioanele de lupta F 22, din moment ce tot personalul care le deserveste acuza probleme grave de sanatate.
Pana acum se inregistrasera probleme cu pilotii, care s-au plans de hipofixie, deficit de oxigen. Fortele aeriene au primit 25 de plangeri din partea pilotilor, din martie 2008. S-a ajuns pana acolo incat in mai 2011 avioanele au fost imobilizate la sol pentru a se determina cauzele. Pana in septembrie s-au operat modificari asupra echipamentelor, dupa care avioanele au avut din nou liber la zbor.
Cu toate acestea, anunta CNN, problemele n-au disparut, ba mai mult, au inceput sa fie afectati si mecanicii. "Acestia testeaza avioanele la sol si nu poarta masca", a declarat pentru CNN un oficial militar.
Parerile despre cauzele problemelor de sanatate ale personalului sunt impartite. Unii experti spun ca F 22 zboara mai repede si mai sus ca predecesoarele F 15 si F 16. Altii insista asupra unor deficiente ale sistemului de alimentare cu oxigen. Insa, deocamdata, nimeni nu poate sa explice de ce sunt afectati si mecanicii.
Duminica, doi piloti au aparut in popularul show de televiziune "60 Minutes" pentru a spune ca ei nu vor mai urca in F 22 pana nu se repara deficientele. Comandantii lor au promis ca nu vor lua masuri disciplinare impotriva lor.
Fortele aeriene americane incearca sa-si dea seama ce se intampla in avioanele de lupta F 22, din moment ce tot personalul care le deserveste acuza probleme grave de sanatate.
Pana acum se inregistrasera probleme cu pilotii, care s-au plans de hipofixie, deficit de oxigen. Fortele aeriene au primit 25 de plangeri din partea pilotilor, din martie 2008. S-a ajuns pana acolo incat in mai 2011 avioanele au fost imobilizate la sol pentru a se determina cauzele. Pana in septembrie s-a