Microsoft intenţionează să deschidă în Europa un centru de cercetări în domeniul tehnologiei de căutare pe Internet, în cadrul strategiei de intensificare a investiţiilor în acest domeniu
Microsoft intenţionează să deschidă în Europa un centru de cercetări în domeniul tehnologiei de căutare pe Internet, în cadrul strategiei de intensificare a investiţiilor în acest domeniu. Amplasarea centrului nu a fost încă stabilită, iar grupul are în vedere mai multe oraşe pentru unitatea care va fi deschisă pînă la jumătatea anului viitor.Microsoft a deschis primul centru de acest gen în 2005, în Beijing.
În luna iunie, strategia Microsoft de a cîştiga o poziţie puternică pe piaţa publicităţii online a primit o lovitură puternică, după ce negocierile cu Yahoo! au eşuat oficial, iar compania de servicii online a încheiat un parteneriat cu Google. În urma acordului, Google va putea posta anunţuri publicitare pe site-urile de căutare ale Yahoo!.
Chiar dacă nu se ştie ţara europeană care ar urma să găzduiască noul sediu, compania a dat de înţeles că unii ingineri software implicaţi în proiect ar urma să lucreze de la centre satelit din Marea Britanie, Franţa sau Germania.
Microsoft intenţionează să deschidă în Europa un centru de cercetări în domeniul tehnologiei de căutare pe Internet, în cadrul strategiei de intensificare a investiţiilor în acest domeniu
Microsoft intenţionează să deschidă în Europa un centru de cercetări în domeniul tehnologiei de căutare pe Internet, în cadrul strategiei de intensificare a investiţiilor în acest domeniu. Amplasarea centrului nu a fost încă stabilită, iar grupul are în vedere mai multe oraşe pentru unitatea care va fi deschisă pînă la jumătatea anului viitor.Microsoft a deschis primul centru de acest gen în 2005, în Beijing.
În luna iunie, strategia Microsoft de a cîştiga o poziţie puternică pe piaţa p