Compania producătoare a gamei Domeniile Ostrov atacă un loc între primii patru producători de vin din România. Sunt investiţiile de 24 de milioane de euro suficiente pentru realizarea acestui plan? Teoretic, oricine poate spune că vrea să câştige într-un anumit interval de timp câteva procente bune dintr-o piaţă în care tocmai se lansează. Dar pentru Marian Moise, manager executiv la Domeniile Ostrov, obiectivul de a-şi adjudeca 5% din piaţă în urmă
Compania producătoare a gamei Domeniile Ostrov atacă un loc între primii patru producători de vin din România. Sunt investiţiile de 24 de milioane de euro suficiente pentru realizarea acestui plan?
Teoretic, oricine poate spune că vrea să câştige într-un anumit interval de timp câteva procente bune dintr-o piaţă în care tocmai se lansează. Dar pentru Marian Moise, manager executiv la Domeniile Ostrov, obiectivul de a-şi adjudeca 5% din piaţă în următorii trei ani nu este deloc irealizabil. „Vom câştiga bătălia pentru că ştim ce avem de făcut, avem oameni competenţi, cu experienţă în domeniu, şi avem şi cu ce, pentru că am investit mult în vie şi vinificaţie“, spune el. Până să ajungă la cele 5% dintr-o piaţă care astăzi este evaluată la 450 de milioane de euro, dar care se estimează că va creşte considerabil în următorii ani, managerul îşi propune să atingă, anul acesta, vânzări de şase milioane de euro. Marian Moise a preluat conducerea Domeniile Ostrov la începutul lunii ianuarie, după ce tocmai finalizase un contract cu Domeniile Tohani, unde a lucrat în ultimii patru ani pe poziţia de director comercial. „Am făcut parte din echipa care a creat Sânge de Taur, în 2006, şi l-a făcut apoi cel mai bine vândut vin roşu din România: chiar şi anul trecut am vândut patru milioane de unităţi“, spune el.
Focus pe segmentul mediu de preţ
Strategia prin care Domeniile Ostrov îşi propune s