Cele mai cumparate produse au fost tigarile Pall Mall, Kent si Rothmans, alaturi de bere si sucuri ieftine. Pe 30 si 31 decembrie, volumul vinzarilor magazinelor alimentare din Roman a fost de patru-cinci ori mai mare decit cel inregistrat intr-o zi obisnuita. Cu doua zile inainte de Revelion, romascanii au dat buzna in magazine pentru a cumpara cele necesare zilelor libere, destinate petrecerii, pentru a fi siguri ca nu vor gasi rafturile goale. In topul vinzarilor de Revelion au condus, in acest an, tigarile si bautura, urmate de piine, preparate din carne si fructe. Conform spuselor vinzatorilor din alimentare, cele mai cumparate produse au fost tigarile: "Mai ales pe 31 decembrie, am vindut foarte multe pachete de tigari. Au fost cazuri in care s-au vindut cite doua cartuse de tigari Rothmans unei singure persoane. Cele mai vindute tigari au fost Pall Mall, Kent, Rothmans si L&M", au declarat vinzatorii. Pe locul secund in topul cumparaturilor s-a situat berea: cele mai cumparate marci au fost Golden Brau, Ursus si Silva, urmate de berea Bucegi, ambalata la bidon de plastic. In cazul sucurilor, romascanii au ales de aceasta data marcile romanesti - produsele European Drinks, mai ieftine decit cele ale Coca Cola Company. La acest Revelion, gindul romascanilor nu a mai stat atit de mult la mincare, preparatele din carne si fructele fiind pe ultimele locuri in topul cumparaturilor de pe 30 si 31 decembrie. "Inca nu am realizat inventarul, insa credem ca volumul vinzarilor din aceste doua zile a fost de ordinul sutelor de milioane de lei", a declarat o vinzatoare. (Alex NISTOR) Cele mai cumparate produse au fost tigarile Pall Mall, Kent si Rothmans, alaturi de bere si sucuri ieftine. Pe 30 si 31 decembrie, volumul vinzarilor magazinelor alimentare din Roman a fost de patru-cinci ori mai mare decit cel inregistrat intr-o zi obisnuita. Cu doua zile inainte de Revelion,