ADfel, festivalul de publicitate neconvenţională organizat de IQads şi 24-FUN, revine în cea de a cincea ediţie cu Grand Spoof, ADfel Galleries, Ziua Culturală, Atelierele ADfelşi numeroase alte ocazii supriză de promovare a gândirii alternative în publicitate şi a metodele neconvenţionale de interacţiune dintre barnduri şi consumatori.
Festivalul este programat pentru perioada 26 iulie – 1 august, pe terasa La Motoare, din capitală.
Ca în fiecare an, ADfel va găzdui pe parcursul celor 7 zile brandurile pregătite să demonstreze cum se poate face publicitate simplu şi eficient, fie prin intermediul execuţiilor neconvenţionale, fie prin activităţi creative generate la faţa locului, transformând, astfel, comunicarea de brand în divertisment şi interacţionând cu tinerii - publicul ţintă cel mai pregătit să “trăiască publicitatea pe propria piele”, vizat în majoritatea strategiilor de comunicare.
Participanţii la ADfel vor avea parte de surprize noi anul acesta, dar şi de activităţile deja consacrate ale festivalului: Grand Spoof - concursul de parodii după reclame; ADfel Galleries – expoziţia cu cele mai bune execuţii neconvenţionale realizate de agenţii locale şi internaţionale de publicitate; Ziua Culturală – dedicată brandurilor culturale şi sociale care vor demonstra că neconvenţionalul în publicitate nu este constrâns de bugete mici sau de lipsa agenţiilor; Atelierele ADfel – programul de traininguri intensive pentru cei care îşi doresc să lucreze publicitate.
În plus, organizatorii au pregătit anul acesta Suplimentul ADfel, un ghid de prezentare a festivalului şi de ilustrare a fenomenului neconvenţionalului în România şi în lume, suplimentul fiind distribuit împreună cu revista 24-FUN.
În cifre, până în acest moment, festivalul ADfel a însemnat peste 70 de branduri angajate în acţiuni neconvenţionale şi mai mult de 20.000 de oameni pr