În urmă cu 75 de ani, Braşovul s-a legat de Întorsura Braşovului printr-o linie ferată modernă, la acea vreme. Prima traversă pe această rută feroviară a fost pusă în anul 1923, în staţia Hărman. În 1931, lucrările s-au oprit în staţia Întorsura Buzăului, din cauza lipsei de fonduri, deşi proiectul iniţial ducea şinele până în Capitală. În 8 ani s-au realizat 31 de kilometri de cale ferată, patru staţii şi trei tunele, printre care şi cel de le Teliu, cel mai lung tunel din România, lung de aproape 4 kilometri şi jumătate. Gheorghe Baciu, primarul oraşului Întorsura Buzăului, ne-a spus că, pe vremuri, în vagoanele trase de locomotivele pe aburi circula lumea bună, din pătura medie şi înaltă a societăţii. Astăzi, linia este administrată în regim privat şi este deservită de două automotoare moderne şi rapide. În urmă cu 75 de ani, Braşovul s-a legat de Întorsura Braşovului printr-o linie ferată modernă, la acea vreme. Prima traversă pe această rută feroviară a fost pusă în anul 1923, în staţia Hărman. În 1931, lucrările s-au oprit în staţia Întorsura Buzăului, din cauza lipsei de fonduri, deşi proiectul iniţial ducea şinele până în Capitală. În 8 ani s-au realizat 31 de kilometri de cale ferată, patru staţii şi trei tunele, printre care şi cel de le Teliu, cel mai lung tunel din România, lung de aproape 4 kilometri şi jumătate. Gheorghe Baciu, primarul oraşului Întorsura Buzăului, ne-a spus că, pe vremuri, în vagoanele trase de locomotivele pe aburi circula lumea bună, din pătura medie şi înaltă a societăţii. Astăzi, linia este administrată în regim privat şi este deservită de două automotoare moderne şi rapide.