Baza de clienţi business a Cosmote a crescut în primele nouă luni ale acestui an cu 14,4%, faţă de aceeaşi perioadă din 2012, conform rezultatelor financiare anunţate de companie.
În T3 2013, în pofida competiţiei intense şi a presiunilor de reglementare, Cosmote România şi-a menţinut poziţia pe piaţă. În primele 9 luni ale anului 2013 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012, Cosmote a continuat să îşi crească baza de clienţi business cu 14,4% – ca urmare a lansării planurilor tarifare Business Sizes nelimitat şi a sinergiilor cu Romtelecom pentru furnizarea de servicii integrate pentru parteneri strategici, precum BCR şi Bancpost.
Datorită extinderii susţinute a segmentului business, precum şi a dezvoltării serviciilor de date, veniturile totale în T3 2013 au atins 116 milioane de euro. EBITDA pro-forma (câştigurile operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor) a atins valoarea de 33 milioane euro, în scădere cu 3,5% comparativ cu T3 2012. Marja EBITDA a ajuns la 28,4% în T3 2013, în timp ce veniturile din servicii au fost cu 2,9% mai mari comparativ cu T3 2012, ca urmare a creşterii veniturilor din serviciile de date.
La finalul lui septembrie 2013, numărul total de clienţi ai Cosmote România, inclusiv Zapp, a fost de 6,1 milioane, din care 25,4% abonaţi.
ARPU (venitul mediu per utilizator) a crescut cu 0,7% în primele 9 luni ale 2013 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, datorită lansării de oferte competitive, orientate către client.
„Acest trimestru a fost marcat de numeroase realizări pentru Cosmote România, cum ar fi semnarea împrumutului cu BERD – prin care ne-am consolidat resursele, astfel încât să putem urma un plan optim de investiţii pentru dezvoltarea serviciilor în bandă largă – sau lansarea noului nostru portofoliu de abonamente, prin care am simplificat rad