„All-roader”-ul în şapte locuri ce a „transpirat” recent din vitrina Isuzu utilizează pe dedesubt o platformă General Motors provenită de la Chevrolet Trailblazer.
Isuzu MU-X pe 2014 va putea fi comandat de anul viitor şi în versiunea 4x2 LS-M, caz în care preţul va cocheta cu pragul de 40.000 de dolari, însă chiar şi în versiunea de top 4x4 LS-T, catalogul nu va solicita peste 50.000 de dolari.
Modelele integrale beneficiază de selectorul 4WD denumit „Terrain Commander” ce presupune 3 moduri distincte de tracţiune. Puterea va fi astfel trimisă roţilor ambelor axe, aducând acea aderenţă suplimentară pe parcursul introspecţiilor pe terenuri neprietenoase. Maşina va fi secondată de sisteme utile în off-road precum Hiil Descent/ Ascent Control (asistentul la coborârea/urcare pantelor).
Sub capota Isuzu-lui MU-X se va putea opta între o unitate de 2.500 cmc cu 136 CP şi un cuplu maxim de 320 Nm, în vreme ce pentru cei care doresc ceva mai multă putere va fi oferită o unitate de 3.000 cmc cu 177 CP (130 kW livraţi la 3.600 rpm) şi un cuplu maxim de 380 Nm (livrat de la 1.800 rpm- 2.000 rpm). În versiunea 4x2, consumul tot-terenului în ciclu combinat va fi de 8,2 litri la sută, versiunea 4WD solicitând adiţional doar 0,2 litri de carburant.
Stilistic, MU-X preia teme de design de la D-Max, în special atunci când amintim arcele musculoase ale roţilor şi multiplele fascii laterale ce-i conferă un look impunător. Interiorul poate fi echipat cu gadgeturi ce binedispun şi pasagerii din spate, entertainmentul de bord presupunând monitoare DVD pe 10 inci încastrate în spătarele scaunelor.
În Australia, Isuzu MU-X va fi vândut şi într-o versiune specială „Mining Edition” disponibilă până la sfârşitul anului.