IAA a premiat marti 14 personalitati din industria de marketing si comunicare in cadrul primei editii a IAA Excellence Awards, printre care Adrian Sarbu, Mihai Ghyca si Catalin Tolontan. "Este vorba de 14 oameni de care noi, boardul IAA, suntem convinsi ca reprezinta excelenta si valoarea, oameni pe care ar trebui sa ii urmam", a declarat Felix Tataru, presedintele IAA.
"Ne-am propus ca, o data pe an, sa lasam la o parte rivalitatile si sa ne spunem chiar bravo. Dam aceste premii ca sa raspundem unei nevoi, aceea a unei ierarhii de valori, legitimata de criteriile succes, performanta, impact", a mai spus el.
In cadrul evenimentului, au primit premii de excelenta Mihai Ghyka - fost director InBev Romania pentru rezultatele financiare din 2006 ale companiei, Catalin Tolontan - redactor-sef la Gazeta Sporturilor pentru blogul sau, Elena Ionita de la Leo Burnett pentru premiul la festivalul APG, Costin Popescu de la agentia Cap pentru modul in care isi comduce agentia; Adrian Sirbu - director operational al CME pentru inovatie, Costas Kapetanopoulos - marketing & communications director al Cosmote pentru campania de acordare de sms-uri pentru persoanele cu deficiente de auz.
De asemenea, au mai fost premiati Roxana Popa – brand manager Procter&Gamble pentru brandul Tide, Jose Toscano - directorul general al Millennium Bank Romania pentru bradul de Craciun din piata Unirii, Cristian Mucichescu pentru intreaga cariera, Mihai Botarel de la Leo Burnett pentru premiul de creatie de la Cannes; Corina Bernschutz si Alexandru Pomana de la agentia Starcom pentru premiul de media de la Cannes; Alexandra Gatej - presedinte Unilever South Central Europe pentru functia pe care o detine si regizorul Cristian Mungiu pentru beneficiile de imagine aduse Romaniei prin succesul inregistrat de filmul sau.
Felix Tataru a tinut sa comemoreze trei p