Filmul „Sex and The City“, a cărui lansare a fost anunţată pentru sfârşitul lunii mai, se anunţă o adevărată paradă a modei globale.
1 /.
Nu numai ţinutele şi accesoriile protagonistelor vor purta etichetele unor marci de prestigiu, ci şi băuturile sau produsele cosmetice şi chiar prosoapele care vor decora băile acestora. Sarah Jessica Parker, de pildă, va purta nu mai puţin de 80 de costumaţii diferite în timpul lungmetarjului.
Niciuna dintre actriţele distribuite în film nu şi-a ales însă ţinutele, deciziile în această privinţă fiind luate de coordonatoarea Patricia Field, în funcţie de contractele încheiate cu diverse companii. Pentru a-i convinge pe producă torii filmului să se foloseasacă de produsele lor, unele companii au recurs la strategii neobişnuite, mergând până la a cofinanaţa această producţie.
Parada mărcilor de lux
Potrivit ziarului britanic „Daily Mail“, Dove a investit 3 milioane de dolari pentru ca în băile lui Carrie sau Charlotte să se regăsească produsele firmei. Producătorul de băuturi Campari a oferit 500.000 de lire sterline pentru a înlocui renumitul „Cosmopolitan“ din mâna lui Carrie cu un pahar de Campari.
Mărcile pe care Carrie le „prefera“ deja din timpul serialului, precum Manolo Blahnik sau Jimmy Choo, îşi vor păstra locul privilegiat. Li se adaugă altele din seria de lux, de la Christian Dior, Vivienne Westwood sau Yves Saint Laurent, până la Chanel sau Gucci. În aceste cazuri, producă torii se folosesc de renumele mărcilor, iar acestea profită în cele din urmă de succesul comercial al filmului.
20 de milioanepentru asigurări
După ce Sarah Jessica Praker a fost surprinsă de paparazzi în timpul filmărilor purtând o pereche de sandale Dior, modelul respectiv s-a epuizat, potrivit unui comunicat al companiei, citat de „Daily Mail“, în numai c