La 48 de ani de la lansare, Porsche a reinventat modelul 911 Carrera, care este disponibil în două variante: 911 Carrera şi 911 Carrera S. „Adevărul“ a testat cea mai hardcore dintre cele două variante.
Deşi împlineşte 48 de ani, Porsche 911 Carrera este mai tânăr ca niciodată. Aceasta este una dintre cele mai dorite maşini din lume şi un supercar ce a câştigat respectul multor şoferi experimentaţi din întreaga lume.
Generaţia complet înnoită a acestui model cu statut de simbol al maşinilor sport atrage atenţia prin silueta sa alungită şi joasă, cu contururile încărcate de tensiune şi detalii concepute cu cea mai mare precizie. Ampatamentul mărit cu 100 de milimetri şi înălţimea redusă formează, împreună cu jantele de 20 de inchi, baza aspectului atletic. Totodată, au fost menţinute dimensiunile compacte, specifice maşinilor sport. Ies în evidenţă şi aripile evazate, caracteristice modelului 911. Acestea pun în evidenţă ecartamentul frontal mai mare, mulţumită căruia noul 911 Carrera se aşază şi mai ferm pe şosea.
O maşină puternică
Caroseria complet nouă, uşoară, este realizată dintr-o combinaţie de aluminiu şi oţel, contribuind în mod semnificativ la reducerea de greutate de până la 45 de kilograme, în condiţiile unei rigidităţi mult îmbunătăţite. Optimizarea caracteristicilor aerodinamice - inclusiv prin eleronul posterior mai lat, retractabil - măreşte chiar mai mult apăsarea aerodinamică, menţinând, totodată, valoarea foarte bună a coeficientului aerodinamic.
Pentru a completa linia exterioară modernă, designerii au conceput un interior a cărui arhitectură se inspiră din cea a modelului Porsche Carrera GT. Pe drum, 911 Carrera S cu transmisia PDK este o maşină spectaculoasă. Echipată cu motorul Boxer de 3,8 litri şi, acum, 400 CP, actualul model este mai puternic decât precedentul cu 15 CP. Maşina îşi merită din