Celebra companie suedeză a deschis, ieri, porţile primului magazin de mobilă din România, în nordul Capitalei Românii curioşi au uitat ieri de picurii de ploaie şi au venit, cu mic, cu Celebra companie suedeză a deschis, ieri, porţile primului magazin de mobilă din România, în nordul Capitalei Românii curioşi au uitat ieri de picurii de ploaie şi au venit, cu mic, cu mare, să viziteze primul magazin IKEA din România, situat în zona comercială Băneasa, din Capitală. Cei mai fericiţi vizitatori ai centrului comercial erau, de departe, copiii, jucăriile putând fi testate, înainte de a fi şi cumpărate. În fapt, acest lucru este valabil pentru toate cele 7.000 de produse comercializate în România de suedezii de la IKEA. În buna tradiţie suedeză, inaugurarea primului magazin din România, ca peste tot în lume, s-a realizat prin tăierea unui buştean. "Am venit din curiozitate", susţinea o bătrânică care aştepta cu nerăbdare să păşească înăuntru. Alţii însă ştiau ce înseamnă IKEA şi veniseră special pentru a face cumpărături, astfel că, după numai 30 de minute de la deschiderea magazinului, clienţii hotărâţi plecau deja cu coşurile pline. Ce aduce însă IKEA diferit faţă de celelate firme prezente pe piaţa românească? "Un procedeu unic de a face cumpărături", spune Mihaela Mureşan, marketing manager IKEA România. Înainte de a începe un tur prin magazin, fiecare client primeşte la intrarea în magazin o sacoşă, un creion şi pliante de prezentare, recomandările din broşuri fiind însoţite de o rubrică specială numită Notiţe, unde aceştia îşi notează rândul şi secţiunea de prezentare a produselor, pentru ca ulterior să le poată ridica din zona de Autoservire. Eticheta fiecărui produs conţine toate informaţiile de care un potenţial cumpărător are nevoie. Toate produsele IKEA au termen de garanţie care variază de la 1 la 25 de ani, în funcţie de categoria din care fac parte. În pl