• Investitia de 52 de milioane de euro a Iasului a inceput sa se faca bucati, semn ca metoda "ca-n Austria" a firmei Vega 93 nu a dat rezultate • Pe soseaua de centura a municipiului apar peste noapte tot mai multe fisuri noi, din ce in ce mai proeminente • Aceasta situatie se datoreaza lidonitului, materialul prost care a fost folosit la realizarea constructiei • In prezent, proaspat receptionata, soseaua este intr-o stare deplorabila: plina de crapaturi, mizerie si peticeli pe ici, pe colo, care au tinut doar cateva zile
A inceput sa se aleaga praful de zecile de milioane de euro care au fost bagate in ruta ocolitoare a municipiului Iasi. Nu trece o zi fara ca asfaltul soselei sa nu se crape din toate partile! Lucrarea este intr-o stare absolut deplorabila. Fisuri la fiecare pas, carpeli pe alocuri, smoala turnata pe crapaturi - asa se prezinta, la ora actuala, soseaua de centura. Mai nou, pe langa fisurile pe care cotidianul BUNA ZIUA IASI le-a semnalat la finalul anului trecut, au inceput sa apara altele, mult mai proeminente, semn ca lucrarea este, intr-adevar, facuta de mantuiala. Soseaua de centura este in garantie, motiv pentru care Vega 93 Galati, firma care a realizat lucrarea, trebuie sa remedieze orice problema care apare in aceasta perioada. Insa societatea nu face decat sa fuga de responsabilitate, dupa ce a incasat bani frumosi pentru sosea. De ochii lumii, muncitorii de la Vega 93 s-au deplasat saptamana trecuta pana la centura pentru a carpi cele 52 de milioane de euro. Insa doar s-au facut ca muncesc. Lucrarea lor a fost una in bataie de joc. Acestia au peticit pe ici, pe colo cate o fisura, dupa model european. "Plombam ca in Austria. Ati fost vreodata in Austria? Asa se face acolo!", a declarat, la acea data, mandru, un angajat al firmei Vega' 93 Galati. Doar ca ceva pare sa fi lipsit din metoda austriaca utilizata, pentru ca ma