Peste 200 de masini expuse la vinzare. "Monitorul" va prezinta oferta firmelor locale distribuitoare de masini straine. Tot mai multe autoturisme sint de vinzare in tirgul de masini din Focsani, care, in continuare, duce o lipsa acuta de cumparatori. Judecind dupa prezenta in Obor, ieri, a numerosi propietari de masini din alte judete, se poate spune ca vinzarile de autoturisme merg "prost" in mai toate orasele tarii. Astfel, au fost aduse spre vinzare autoturisme mai vechi si mai noi din Bacau, Buzau, Galati, Arges, Bucuresti, Braila si chiar Maramures. Oltcit-ul incepe sa devina o raritate in tirg Cu toate acestea, din cele aproximativ 200 de masini expuse spre vinzare, doar cinci au schimbat proprietarii. S-au platit 32,5 milioane de lei pentru o Dacie 1310, abia scoasa de pe banda de fabricatie, si 20,6 milioane de lei, pentru una din 1996. O Dacie fabricata in 1997 a costat 23 milioane de lei, ca pentru un acelasi tip de masina, avind opt ani vechime, sa se achite 16,5 milioane de lei. Cea mai ieftina masina din tirg costa 7 milioane de lei (Dacie din 1976). Pentru cele fabricate in perioada 1985-1987 se cereau intre 13 si 15,5 milioane de lei. Cele din 1988-1989 puteau fi procurate la preturi cuprinse intre 14 si 17,5 milioane de lei, in functie de starea tehnica si modul cum a fost intretinuta. Pentru autoturismele Dacia fabricate in perioada 1995-1996 sumele cresteau la 22 -25 milioane de lei. Oltcit-ul a inceput sa devina o raritate in tirg, ieri fiind prezente in tirg doar trei asemenea masini. Pentru un TRS, din 1995, proprietarul dorea 16 milioane de lei, iar un Oltcit RM din 1989, costa in jur de 9,5 milioane (pret negociabil). Masinile de fabricatie straina au fost mai putine: un Renault 21 din 1991 era apreciat la 11.500 de marci, iar un R19 fabricat in 1992 costa 47 de milioane de lei. Pentru o LADA Samara din 1988 se cereau 17,8 milioane de lei, iar