Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, dezvoltat de israelienii de la AFI Europe in urma unei investitii de circa 300 milioane de euro, si-a mentinut gradul de inchiere de 95%, desi 15 magazine au fost inchise, pentru o parte dintre acestea fiind gasiti inlocuitori.
"De la deschidere pana in prezent am inchis 15 magazine - Sergent Major, Satellite, Home brands, etc. -, cea mai mare parte a lor fiind deja ocupate, ceea ce mentine gradul de inchiriere a mall-ul la 95%. Magazinele nou intrate s-au dovedit a fi mult mai bine adaptate profilului consumatorului AFI si asteptarilor lui”, a declarat, pentru Wall-Street.ro, Aura Dinu, director de marketing in cadrul AFI Palace Cotroceni.
Cel mai important eveniment in ceea ce priveste mixul de chiriasi ai mall-ului a fost decizia retailerului suedez de imbracaminte H&M de a deschide primul magazin din Romania in incinta AFI Palace Cotroceni, inaugurarea fiind programata pentru primavara anului viitor. Magazinul H&M va ocupa o suprafata de circa 1.000 mp, fiind amplasat langa intrarea principala a mall-ului, vizavi de magazinul C&A. Pentru ca suprafata de 1.000 mp sa fie disponibila, oficialii AFI Palace Cotroceni au fost nevoiti sa faca mai multe schimbari legate de organizarea spatiului.
"Schimbarile au tinut exclusiv de regandirea configuratiei mall-ului, astfel incat sa se poata genera spatiul solicitat de retailerul suedez. In acest sens, au fost relocate doua magazine: Reserved si Nissa”, a adaugat Dinu.
Un alt eveniment a fost reprezentat de inaugurarea restaurantului McDonald’s, la sfarsitul lunii octombrie, in urma unei investitii de circa 470.000 euro (doua milioane lei). Tot pe segmentul alimentar a fost deschisa o noua brutarie Paul, un restaurant cu autoservire si o brutarie Cinnabon.
In plus, operatorul Pure Health and Fitness a anuntat ca va deschide in luna august prima sa un