Posturile de televiziune cu cea mai mare audienta in seara zilei de duminica, la anuntarea rezultatelor sondajelor realizate la iesirea de la vot, au fost Antena 1, Realitatea TV si Pro TV. Antena 3 s-a situat mult in urma concurentului direct, TVR a palit in fata celorlalte posturi, iar National TV, dupa cum subliniaza Pagina de Media, a reusit audiente impresionante cu filmul "O floare si doi gradinari". Pe Internet, cele mai accesate site-uri generaliste de stiri au fost, duminica, Realitatea.net, Libertatea.ro, HotNews.ro, EvZ.ro si ProTV.ro, conform datelor SATI.
Datele de audienta furnizate de GfK Romania si prelucrate de Realitatea TV arata ca acest post a fost lider de audienta la ora 21.00 si in intervalul 21.00-22.00, cand 733.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit in medie acest post (6,4 rating). Minutul de aur al intregii zile a fost, pentru Realitatea TV, 21.22, cand circa 950.000 de telespectatori urmareau, pe acest post, parerile lui Cristian Tudor Popescu si Emil Hurezeanu despre alegeri si variantele de guvernare.
In primul sfert de ora dupa anuntarea rezultatelor, lider de audienta a fost Antena 1, postul Realitatea TV situandu-se pe locul secund in acest interval, urmat de Pro TV.
Topul televiziunilor in functie de audienta in mediul urban, in intervalul 21.00-22.00:
Realitatea TVAntena 1National TVPro TVAntena 3
In minutul 21.00, cand au fost prezentate primele exit poll-uri, Realitatea TV a avut cea mai mare audienta in mediul urban (879.000 de telespectatori), urmata de:
Antena 1 (829.000 de telespectatori)National TV (663.000 de telespectatori)Pro TV (541.000 de telespectatori)Kanal D (462.000 de telespectatori)Antena 3 (397.000 telespectatori)Prima TV (284.000 de telespectatori)TVR (160.000 de telespectatori).
Cu exceptia intervalului 22.45-23.00, Realitatea TV s-a plasat in fat