In speranta de a imblanzi avalansa de informatii care a descurajat multi utilizatori si a alungat advertiseri, Facebook a prezentat joi schimbari majore a home page-ului retelei precum si noul feed de stiri ce implica fotografii marite, scrie presa internationala.
Noul design al feed-ului de stiri are incluse fotografii mai mari si link-uri mai vizibile, inclusiv pentru advertiseri, permitand utilizatorilor sa vada stream-uri specializate axate pe muzica, clipuri sau posturi ale prietenilor apropiati.
Schimbarile incearca sa repare doua dintre provocarile cu care s-a confruntat compania in ultimul timp – retinerea utilizatorilor intr-o perioada in care competitia creste si incercarea retelei sociale de a atrage mai multe investitii din partea companiilor.
Mark Zuckerberg, CEO Facebook, a subliniat ca vrea ca Facebook sa devina “cel mai bine personalizat ziar din lume”. Si, la fel ca un ziar, utilizatorii vor putea sa gaseasca informatiile pe categorii. De exemplu, vor putea filtra doar informatiile ce includ clipuri sau fisiere audio. Citeste si:Noul ministru de finante al Italiei vrea sa revigoreze economia intr-un pact al increderiiMercedes-Benz a investit 300 mil. euro in dezvoltarea noului AtegoMercedes-Benz lanseaza in aprilie noul Atego
Inca nu se stie cum vor reactiona utilizatorii atunci cand vor vedea noile schimbari. In trecut, astfel de modificari au fost intampinate cu reticente, cel putin initial.
Investitorii par sa agreeze noul look al site-ului. Valoarea actiunilor Facebook a crescut cu 4,1%, pana la 28,58$.