Compania Regiotrans, patronată de omul de afaceri Costel Comăna, ţinteşte dublarea cotei de piaţă anul viitor prin investiţiile care urmează să fie realizate, dar şi prin majorarea numărului de pasageri. Regiotrans, care este cel mai mare operator privat de transport de călători pe calea ferată din România, va miza anul viitor pe transportul navetiştilor.
Comăna a declarat că, în prezent, compania are o cotă de piaţă de 5%, iar ţinta firmei pentru finele lui 2009 este de 10%.
Anul trecut, operatorul şi-a dublat afacerile, faţă de 2006, până la 11 milioane de euro, datorită introducerii de noi linii. De altfel, Regiotrans este primul operator privat care a introdus trenuri către Constanţa, din acest an. Regiotrans operează în trafic de călători pe secţii de circulaţie cum sunt Alba Iulia - Cugir, Arad - Nădlac, Braşov - Zărneşti, Braşov - Bucureşti - Constanţa, Odorhei - Sighişoara. Compania Regiotrans, patronată de omul de afaceri Costel Comăna, ţinteşte dublarea cotei de piaţă anul viitor prin investiţiile care urmează să fie realizate, dar şi prin majorarea numărului de pasageri. Regiotrans, care este cel mai mare operator privat de transport de călători pe calea ferată din România, va miza anul viitor pe transportul navetiştilor.
Comăna a declarat că, în prezent, compania are o cotă de piaţă de 5%, iar ţinta firmei pentru finele lui 2009 este de 10%.
Anul trecut, operatorul şi-a dublat afacerile, faţă de 2006, până la 11 milioane de euro, datorită introducerii de noi linii. De altfel, Regiotrans este primul operator privat care a introdus trenuri către Constanţa, din acest an. Regiotrans operează în trafic de călători pe secţii de circulaţie cum sunt Alba Iulia - Cugir, Arad - Nădlac, Braşov - Zărneşti, Braşov - Bucureşti - Constanţa, Odorhei - Sighişoara.