Fornetti a inregistrat inca un an de crestere semnificativa, planurile pentru 2007 incluzand si extinderea pe alte segmente de produse
Compania de patiserie Fornetti, cea mai extinsa retea de franciza din Romania, tinteste in 2007 extinderea atat ca numar de patiserii deschise cat si ca segemente de piata pe care este prezenta. ”Vrem sa atacam piete secundare pe care nu le-am avut in vedere pana in acest moment. S-ar putea sa ne orientam spre scoli sau intreprinderi”, ne-a declarat directorul de relatii publice al Fornetti Romania, Ioan Magheti.
Oficialul companiei spune ca noile puncte de vanzare Fornetti ar putea sa semene cu niste cantine, compania aflandu-se in acest moment in stadiul de testare tehnologica a mai multor produse. “Dupa ce s-au aflat in faza de testare a pietei, am introdus in intreaga tara produsele din gama pizza, vanzarile fiind bune”, a mai spus Ioan Magheti.
Fornetti a ajuns in acest moment la un numar de 525 de puncte de vanzare, dar dupa cum spune oficialul companiei, in fiecare saptamana se adauga noi parteneri. “Toate patiseriile sunt deschise in franciza. Am inceput anul 2006 cu 420 de puncte de vanzare si estimam ca anul acesta vom inregistra o performanta la fel de buna”, a adaugat oficialul companiei.
Fornetti Romania SRL a inregistrat anul trecut un profit brut de 4,1 milioane de euro (14,7 milioane lei), in crestere cu peste 15% fata de cele 3,5 milioane euro (12,8 milioane lei) inregistrati in 2005. Cifra de afaceri a Fornetti a depasit anul trecut anul trecut 21,8 milioane euro (77 milioane lei), comparativ cu 17,3 milioane euro (62,7 milioane lei). Compania si-a dublat practic profitul si cifra de afaceri in doi ani, avand in vedere ca in 2004 a raportat un profit de 7,8 milioane lei si o cifra de afaceri de 39,8 milioane lei.
Care este insa reteta succesului Fornetti ca afacere? “Oferim partenerilo