Prototipurile etalate la Salonul de la Detroit anunţă apariţia unor modele spectaculoase.
Conceptele dau sarea şi piperul oricărui salon auto de top. Alături de noile modele, pregătite pentru a fi puse imediat în vânzare, producătorii se întrec să facă paradă şi să testeze reacţia publicului cu prototipuri care anunţă următoarele apariţii sau care doar sugerează viitoarele direcţii (stilistice ori tehnologice) pe care doresc să le abordeze.
Salonul de la Detroit din acest an, care ne-a oferit câteva modele de serie esenţiale (Ford Mondeo, BMW Seria 3 sau Mercedes-Benz SL) nu putea face excepţie.
Poate cel mai spectaculos concept de la actuala ediţie a "North American International Auto Show" este urmaşul unui legendar model sportiv japonez produs între 1990 şi 2005.
Hibridul Acura NSX cochetează cu statutul de supermodel realizat sub patronajul brandului de lux deţinut de Honda. Noul NSX va ajunge în showroom-uri în cel mult trei ani, fără modificări majore, care să-i altereze statutul.
După o serie de modele nu tocmai spectaculoase, Honda revine la sentimente mai bune faţă de unul dintre atributele care i-au adus faima – sportivitatea. Ca şi NSX-ul lansat mileniul trecut, actualul prototip este "înarmat" cu un motor V6 amplasat central.
Spre deosebire de modelul original, versiunea modernă (realizată din aliaje uşoare) utilizează un sistem de tracţiune integrală şi nu mai puţin de trei motoare electrice!
CHEVROLET TRU 140S
Chevrolet întâmpină 2012 nu cu unul, ci cu două prototipuri. Atât Code 130R, cât şi Tru 140S sunt variaţiuni pe tema coupeului compact cu preţ accesibil. Primul reuşeşte performanţa de a semăna (prin proporţii) cu BMW Seria 1 Coupe, în timp ce al doilea pare un adevărat supermodel de buzunar.
CHEVROLET CODE 130R
Smart are, probabil, cel mai bizar concept de la Detroit. For- US dor