Irimia Florin • Anuntata ca o investitie de succes, Media Galaxy Iasi dezamageste prin prisma micilor gainarii care determina clientii sa se indrepte spre alte companii de profil • Un iesean a cumparat recent un telefon de 10 milioane lei (o mie RON) care s-a dovedit a fi defect • Reprezentantii Media Galaxy au refuzat sa schimbe produsul sustinand ca vina este a clientului, care nu a verificat telefonul, cu toate ca acesta este in garantie
La sfarsitul saptamanii trecute, un iesean a fost umilit de Media Galaxy, mai exact de personalul de la acest magazin. Dupa cumparaturi de aproape 30 milioane lei (3 mii RON), cu banii jos, fara credite sau alte modalitati de plata, unui iesean i-a fost refuzat schimbul unui telefon mobil defect, in suma de 9,999 milioane lei (999,9 RON). Reprezentantii Media Galaxy au refuzat sa schimbe produsul sustinand ca vina este a clientului care nu a verificat telefonul, cu toate ca acesta este in garantie. Dupa ce a cerut explicatii suplimentare si a cerut schimbarea produsului, reprezentantii Media Galaxy au refuzat acest lucru si au sustinut ca vina este a clientului, desi telefonul, dupa spusele clientului, a fost luat din vitrina. Anuntata ca o investitie de succes, Media Galaxy Iasi dezamageste prin prisma micilor gainarii care determina clientii sa se indrepte spre alte companii de profil.
Ieseanul care a cumparat recent un telefon de 10 milioane lei (o mie RON) care s-a dovedit a fi defect a sustinut ca a fost mai mult deranjat de refuzul reprezentantilor Media Galaxy de a schimba produsul. "Am cumparat de 28 de milioane si am luat si acest telefon pe care am dat 10 milioane. Am fost la ei sa le arat ca nu merge si m-au tratat cu dispret. Au spus ca e vina mea. Am luat vineri telefonul si am venit astazi (ieri - n.r.) sa le spun ca are probleme. Initial, nici nu m-au bagat in seama, dupa care