Criza economică a atins şi Formula 1, profiturile generate de această întrecere diminuându-se cu circa 200 milioane de dolari (circa 140 de milioane de euro). Cu toate acestea, "Marele Circ" a rămas o adevărată fabrică de bani.
Potrivit ziariştilor Christian Sylt şi Caroline Reid, specialiştii în domeniu, această scădere a fost cauzată de problemele pe care le-au avut manufacturierii şi sponsorii, unii dintre aceştia părăsind competiţia. Cu toate acestea, în 2009 din Formula 1 a rezultat o cifră de afaceri de 4,6 miliarde de dolari (3,2 miliarde de euro)! Diminuarea costurilor, decizie luată de către Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA), a condus la economii între 1,1 şi 1,6 miliarde de dolari. Ceea ce a mai atenuat din şocul provocat de pierderile suferite de pe urma implicării mai mici cu 8% a sponsorilor - aceştia au furnizat 771 milioane de dolari (539 milioane de euro), faţă de 837 milioane de dolari (586 milioane de euro) în 2008.
În creştere au fost drepturile revenire de pe urma organizării curselor. Acestea au înregistrat un salt de 11% deşi în calendar au fost 17, cu una mai puţin decât în 2008. Explicaţia este simplă, creşterea datorându-se includerii în calendar a Marelui Premiu de la Abu Dhabi. Creşterea poate fi şi mai mare în acest an în care va avea loc prima cursă din Coreea de Sud şi se va consemna revenirea în calendar a celei de la Montreal.
Câştigurile obţinute de Formula One Management au fost şi ele în urcare. O parte din beneficii le-au adus contractele semnate cu companii precum LG Electronics şi Universal Music (peste 102 milioane de dolari / circa 71 milioane de euro) şi drepturile tv, care au crescut cu 18% (450 milioane de dolari / 315 milioane de euro).