O bucureşteancă a fost nevoită să-şi plătească singură o consultaţie medicală, făcută în Bulgaria, deşi avea o poliţă de asigurare de sănătate valabilă. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Vacanţa pe care o tânără de 22 de ani din Capitală a avut-o anul trecut în Bulgaria a fost marcată de probleme de sănătate care au luat-o prin surprindere. Pentru că încheiase o poliţă de asigurare chiar înainte de plecare cu firma Roumanie Assurance International SA (RAI), Elena-Monica Vişan a mers la un cabinet pentru a fi văzută de un medic care să o lămurească de ce are dureri groaznice la stomac.
„Chiar medicul a sunat la firma de asigurări”
Femeia susţine că doctorul bulgar la care s-a prezentat, înainte de a o consulta, a sunat în România la firma asigurătoare, folosind numărul de telefon trecut în poliţă, pentru a se asigura că nu vor fi probleme cu plata serviciilor medicale, şi i s-a spus că totul este în regulă. „Cu toate acestea, la sfârşitul anului, am avut parte de o surpriză extrem de neplăcută. Am primit un telefon de la RAI şi am fost înştiinţată că nu-mi vor plăti consultaţia, motivând că nu am anunţat în 48 de ore de la efectuarea acesteia. Le-am spus că este cu siguranţă o încurcătură, pentru că asigurările au fost anunţate chiar din acea zi, de medicul care m-a consultat”, povesteşte Elena- Monica Vişan.
Femeia susţine că, la scurt timp, a primit o somaţie din Bulgaria în care i se cerea să achite contravaloarea serviciilor medicale în valoare de 213 euro pentru că firma asigurătoare refuză să facă plata. „Cei de la RAI au încercat să mă intimideze la telefon în loc să încerce să descurce iţele. Am descoperit că documentele trimise în Bulgaria conţin referire la o persoană Cazacu Tamara, care nu a anunţat firma asigurătoare decât la câteva zile de la consultaţie, şi asta prin fax. Nu cunosc această persoană şi nici cine a