BCR oferă clienţilor săi, prin serviciul Tranzacţii Mobile BCR, posibilitatea de a trimite bani altor persoane, cunoscând doar numărul de telefon mobil al acestora.
„În premieră în România, utilizatorii unui astfel de serviciu pot trimite bani prietenilor, membrilor familiei sau cunoscuţilor doar pe baza numărului de telefon mobil al acestora. Astfel, clienţii BCR trebuie să cunoască doar numarul de telefon mobil al beneficiarului (nu mai sunt necesare detalii financiare suplimentare) şi pot trimite acestuia banii necesari, chiar şi în caz de urgenţă (oricând şi oriunde, fără să mai aştepte o viitoare întâlnire pentru a înmâna sumele)”, a declarat Bogdan Marin, Directorul Managementului Canalelor Retail, BCR.
Folosind telefonul mobil, clienţii BCR pot acum afla soldul conturilor, pot vizualiza cele mai recente operaţiuni, pot plăti facturi sau transfera sume de bani, utilizând opţiunea care răspunde cel mai bine nevoilor individuale de timp, accesibilitate şi mobilitate.
Serviciul Tranzacţii Mobile BCR poate fi activat la orice unitate BCR şi este oferit gratuit tuturor clienţilor, putând fi ataşat oricărui cont curent în lei.
Serviciului Tranzacţii Mobile BCR poate fi folosit la orice oră, de pe orice abonament sau cartelă reîncarcăbilă activă în reţelele de telefonie mobilă Orange, Vodafone şi Cosmote şi mai ales, de pe orice telefon mobil (cu funcţii de bază sau de tip smartphone), fără să fie nevoie de internet mobil.
Setul complet de operaţiuni disponibile prin Serviciul Tranzacţii Mobile BCR este:
• Vizualizare sold cont
• Vizualizare mini-extras de cont cu ultimele 10 tranzacţii efectuate pe cont
• Plată facturi
• Transferuri între conturile proprii, dar şi către terţi
• Transferuri mobile, către alţi clienţi BCR care deţin serviciul Tranzacţii