In 2006 Procter&Gamble deschidea la Bucuresti Centrul Regional de Servicii, care ofera servicii de achizitii tuturor sediilor P&G din Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Organizatia are in prezent 145 de angajati si 90 de contractori si ar putea intermedia anul acesta activitati care cumuleaza 13 mld. dolari, a declarat Camille Z. Chammas, vicepresedinte achizitii Global Business Services.
Centrul Regional de Servicii din Bucuresti este, alaturi de cel din Costa Rica si Manila, in top 3 cele mai mari centre de profil din cadrul Global Business Services, organizatie condusa de Filippo Passerini.
Centrul din Bucuresti este condus de Yasser Abdelmalek (foto), cel care a initiat proiectul in urma cu 4 ani. Pe lista oraselor luate in considerare pentru acest proiect a fost si Varsovia, in prezent centru de servicii IT pentru P&G.
“Realizarea documentatiei pentru lansarea Centrului Regional de Servicii a durat 5 luni. Decizia a fost luata foarte repede, in conditiile in care am avut datele exacte pentru a-l convinge pe Filippo Passerini”, declara Abdelmalek.
De la un simplu stilou, un laptop sau pana la materia prima necesara in unitatile de productie, toate aceste comenzi sunt intermediate de catre cei 145 de angajati romani si 90 de contractori. Acestia acopera peste 150 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si comunica in 10 limbi, servind peste 2 mld. de consumatori din zonele mentionate. Printre cele mai utilizate limbi in conversatie sunt engleza, germana, franceza, italiana, spaniola, turca, suedeza si rusa.
Organizatia continua sa angajeze personal si anul acesta, inca 6 pozitii fiind disponibile. In plus, potrivit lui Abdelmalek este nevoie in echipa de persoane care cunosc limba poloneza si olandeza.
Din echipa Centrului Regional de Servicii fac parte doar 2 expati, in timp ce la nivelul intregii companii P&G Rom