Autovit.ro, un site lansat in 2000, a fost anul trecut in centrul atentiei odata cu preluarea de catre grupul Naspers. Cu un actionarat nou, cel mai mare site de vanzari de masini second-hand de pe piata locala are un nou look si alte obiective.
Noua platforma Autovit.ro este prima schimbare in urma preluarii de catre Allegro, subsidiara europeana a grupului sud-african Naspers, prin subsidiara europeana MIH Allegro BV, una dintre cele mai mari companii media din lume.
Autovit.ro, cel mai mare site de vanzari de masini second-hand din Romania, a lansat noua platforma online, cu noi functionalitati pentru utilizatorii sai, printre care un motor de cautare avansat, noi modalitati de promovare a anunturilor si o procedura mai simpla de postare a acestora.
„Investitia grupului Allegro in domeniul anunturilor auto a fost un pas natural tintit catre extinderea prezentei noastre pe piata online din Romania, unde comertul electronic este unul dintre cele mai prospere afaceri in regiune. Alegerea a fost cu atat mai usoara cu cat Autovit.ro este liderul acestui segment, dar si datorita faptului ca acest lucru a prezentat pentru noi o imensa oportunitate de crestere si extindere a pietei de anunturi auto online din Romania”, a declarat Wojciech Czajkowski, international classifieds manager Allegro Group.
Noua platforma tehnica Autovit.ro a fost dezvoltata si optimizata de-a lungul anilor de catre grupul Allegro, Autovit.ro urmand astfel linia celorlate siteuri auto detinute de catre grupul Naspers/Allegro in Polonia, Germania, Cehia si Ungaria.
Directorul general Autovit.ro este incepand din 12 aprilie 2010 Attila Okanyi.
Oficialii Autovit.ro vor sa aduca cumparatori de masini rulate din afara in Romania prin site-uri externe de anunturi, precum auto-moto.pl, auto-moto.cz, auto-moto.hu, auto-moto.eu (Germania). “Motorul de cautare v