In majoritatea tarilor din regiune cum sunt Bulgaria, Serbia si Moldova investitiile in IT&C nu s-au oprit.
Anca Stancu, 33 de ani, managerul HP responsabil de vanzarile de echipamente de retea ale companiei in Bulgaria, Romania si Republica Moldova, raspunde din aceasta luna de toate cele 15 piete din regiune si are misiunea de a dubla veniturile companiei pe acest segment in anul fiscal care incepe in noiembrie.
Din noua pozitie ea va coordona o echipa de peste 50 de oameni si va raspunde, conform estimarilor ZF, de vanzari anuale de ordinul a zeci de milioane de euro.
Stancu afirma ca obiectivul asumat odata cu noua pozitie este realizabil in ciuda perioadei economice dificile in conditiile in care in multe tari din regiune proiectele de infrastructura IT&C nu au fost blocate.
"Obiectivul pe care mi l-am asumat, de dublare a vanzarilor, este realizabil. Este o zona cu o crestere foarte interesanta si in care se deruleaza multe proiecte", a spus Stancu intr-un interviu pentru ZF.
Chiar daca Romania este cea mai mare piata din regiune pentru HP, o mare parte dintre vanzari este realizata in celelalte tari din regiune, unde se desfasoara multe proiecte de infrastructura. "Observam de exemplu ca Serbia se afla in etapa de dezvoltare in care Romania era acum sapte ani. O mare surpriza a fost Bulgaria, care la un moment dat aproape ca a egalat Romania din punctul de vedere al afacerilor. Si in Republica Moldova se desfasoara proiecte uriase de infrastructura cu finantare de la Banca Mondiala. Totul este sa te pozitionezi cum trebuie pe piata prin intermediul partenerilor", explica Stancu.
Cum merg vanzarile in Romania in conditiile in care cea mai mare parte a proiectelor publice de infrastructura sunt blocate, iar multe companii private si-au redus drastic cheltuielile? Anca Stancu a evitat o comparatie directa cu alte piete di