Doi tineri asociati ai unei companii deja existente pe piata din zona Dorobanti au decis sa porneasca o noua afacere, dar nu in acelasi domeniu, ci in online. Au cooptat o alta colega si au luat-o „delazero”. Din 2009 pana in prezent, Delazero.com numara cinci tineri actionari si estimeaza afaceri de 400.000 de euro din vanzarile aferente magazinelor de haine pe care le reprezinta.
Actionarii proiectelor au varste cuprinse intre 27 si 34 de ani, fiind absolventi de facultati precum Cibernetica, Inginerie, sau Politehnica.
Ei au aflat de proiectul special Wall-Street.ro de sustinere a tinerilor antreprenori romani si au profitat de oportunitate. Scrie-ne si tu pe AfacereaMea@Wall-Street.ro si vei avea sansa de aparea in StartUp, rubrica citita, lunar, de zeci de mii de romani!
„In online inveti gresind”, spune Carmen Grigore(foto), managing partner Delazero.com. „La inceput, cand mergeam la conferinte, nu stiam mai nimic. Era totul nou pentru noi. Incercam sa mergem la cat mai multe si sa prindem cate ceva. Apoi, cand ne intorceam la birou, urmau sedinte interminabile si cercetari, ca sa vedem cum putem face sa ne indreptam greselile”, continua ea.
Dupa mai bine de 12 luni de sedinte, teste si incercari, diverse variante de design si idei primul proiect a aparut online - www.24shop.ro este primul produs Delazero.com, lansat pe piata in 2009. Conceptul promovat de companie era acela de mall online.
„In 2011, odata cu primirea unor premii, ne-am dat seama ca munca noastra se concretizeaza. Ca desi am plecat la drum fara un background solid in domeniu (ma refer aici la comert electronic), am ajuns sa fim din ce in ce mai buni. Asta ne-a ambitionat si mai tare si am inceput sa investim mai mult si in alte proiecte, de tip monobrand, pe care am ajuns sa le gestionam foarte bine.”, afirma Bogdan Uta, web developer la Delazero. Bogdan a