De o jumătate de an încoace, un stilist caută un model care să-i reprezinte principiile, concepţiile, viziunea despre eleganţă şi stil vestimentar masculin. La prima vedere, nu pare greu de găsit un bărbat frumos, care să aibă acel quelque chose, acel magnetism fără de care nu se poate imagina rafinamentul. Proba practică demonstrează însă că, într-o ţară plină de bărbaţi frumoşi, este greu să găseşti un model, o imagine de bărbat clasic, care să dea personalitate atât unei ţinute elegante, cât şi uneia casual.
Adina Buzatu nu este designer. Profesia ei este ceva mai subtilă, mai puţin palpabilă, dar cu siguranţă vizibilă în aspectul clientului: stilist. Specialitatea ei: ţinutele masculine. Într-o piaţă plină de haine şi accesorii de firmă, tentaţia de a alege şi a purta ce e mai nou şi mai scump poate avea consecinţe catastrofale atât asupra bugetului, cât şi asupra aspectului vestimentar. Nimănui nu-i place să arate kitsch, snob sau ca nuca-n perete. Tocmai de aceea au apărut stiliştii, profesionişti în alegerea hainelor şi accesoriilor. În străinătate, stiliştii sunt poate mai preţuiţi decât designerii. Persoanele publice, în general, dar şi cele care se învârt în cercuri sociale importante îşi angajează stilişti care să le alcătuiască garderoba de sezon şi care să le aleagă vestimentaţia pentru apariţiile publice. În România, profesia de stilist îşi găseşte mai greu un făgaş.
Acum şase luni, Adina Buzatu a început să caute un bărbat care să-i reprezinte nevăzuta muncă de stilist. Anunţul de casting a fost difuzat la televiziune, în ziare, pe internet. Răspunsurile nu au întârziat să apară. Mii şi mii de e-mail-uri au sosit pe adresa Adinei. „La cele mai multe dintre acestea am rămas fără replică. Bărbaţii români din zilele noastre au impresia că frumuseţea se câştigă dacă îşi pensează sprâncenele, dacă se epilează, dacă îşi fac poze sexy, cu mu