Brandului turistic al României va fi lansat pe 26 iunie, la Vatra Dornei, printr-o serie de evenimente, a informat marţi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), potrivit NewsIn.
La eveniment va participa şi ministrul de resort, Elena Udrea, secretarul de stat din MDRT Sorin Munteanu, precum şi reprezentanţi ai asocierii care a realizat acest brand turistic pentru România.
Asocierea THR-TNS (Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA şi Taylor Nelson Sofres SA) realizează brandul turistic al României pentru 894.970 de euro, bani alocaţi României în acest scop de către Uniunea Europeană, prin Programul Operaţional Regional - Domeniul Major de Intervenţie 5.3 "Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".
Brandului turistic al României va fi lansat pe 26 iunie, la Vatra Dornei, printr-o serie de evenimente, a informat marţi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), potrivit NewsIn.
La eveniment va participa şi ministrul de resort, Elena Udrea, secretarul de stat din MDRT Sorin Munteanu, precum şi reprezentanţi ai asocierii care a realizat acest brand turistic pentru România.
Asocierea THR-TNS (Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA şi Taylor Nelson Sofres SA) realizează brandul turistic al României pentru 894.970 de euro, bani alocaţi României în acest scop de către Uniunea Europeană, prin Programul Operaţional Regional - Domeniul Major de Intervenţie 5.3 "Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".