Compania aeriana germana low-cost Germanwings va lansa un concept complet nou de marca si produs pe 1 iulie, introducand pachete de zbor configurabile Best, Smart si Basic.
Germanwings va primi din vara aeronave de la Lufthansa si isi va schimba logo-ul. Elementul principal al noului logo va fi o litera „W” stilizata si redata in culorile violet si galben. Toate aeronavele companiei vor prelua treptat noile insemne de marca.
Compania isi propune sa dezvolte sisteme de rezervare si informare prin telefonia mobila.
Pachetul Best: pasagerul va avea rezervat un loc pe unul dintre primele trei randuri din fata aeronavei, bucurandu-se de distanta de 81,2 centimetri intre scaune si de un scaun liber intre el si pasagerul de alaturi. Pachetul Best include si accesul in lounge-urile Lufthansa, prioritatea la inregistrare, utilizarea benzii rapide pentru controalele de securitate, adaugarea de mile prin programele „Miles & More” si HON Circles, posibilitatea de a transporta dublul bagajelor premise in mod obisnuit (doua bagaje a cate 23 de kilograme fiecare) fara taxe suplimentare, produse de catering la alegere la bordul aeronavelor, un program flexibil de reprogramare a rezervarilor si posibilitatea de a anula biletele.
Intr-o prima faza, pachetul Best va fi disponibil pe toate rutele de pe teritoriul Germaniei si pe principalele piete europene ale Germanwings – in Austria, Elvetia, Belgia, Rusia, Franta si Marea Britanie. Citeste si:Lufthansa are un nou director general pentru Romania si MoldovaLufthansa dubleaza numarul zborurilor catre MunchenHaos pe cer: Spatiul aerian ramane inchis
Pachetul Smart oferit de Germanwings constituie pachetul standard si corespunde unui produs Economy de tip conventional. Pasagerii care opteaza pentru acest pachet vor putea rezerva un loc in randurile din fata ale aeronavei, ei urmand sa se bucure de distanta d