După ce în 2009 au realizat o emisiune în ţara noastră, realizatorii "Top Gear" aduc din nou România în atenţia lumii.
În cadrul unui spot de promovare pentru mini-seria "The Interceptors", care are ca element central automobilul sport Jensen Interceptor, cei trei prezentatori vorbesc din faţa unei hărţi a României. Chiar dacă nu menţionează nimic despre România, este greu de crezut că harta a fost amplasată acolo din întâmplare.
Jeremy Clarkson, Richard Hammond şi James May au rămas impresionaţi de România, pe care au vizitat-o în 2009. Clarkson a declarat că Transfăgărăşanul este "cel mai uimitor drum" pe care a condus vreodată, iar James May s-a îndrăgostit de Dacia. Citeşte mai multe despre "relaţia" dintre Top Gear şi România în Ziarul Financiar.
"Top Gear" este cea mai urmărită emisiune auto din lume, cu 350 de milioane de telespectatori pe episod.
După ce în 2009 au realizat o emisiune în ţara noastră, realizatorii "Top Gear" aduc din nou România în atenţia lumii.
În cadrul unui spot de promovare pentru mini-seria "The Interceptors", care are ca element central automobilul sport Jensen Interceptor, cei trei prezentatori vorbesc din faţa unei hărţi a României. Chiar dacă nu menţionează nimic despre România, este greu de crezut că harta a fost amplasată acolo din întâmplare.
Jeremy Clarkson, Richard Hammond şi James May au rămas impresionaţi de România, pe care au vizitat-o în 2009. Clarkson a declarat că Transfăgărăşanul este "cel mai uimitor drum" pe care a condus vreodată, iar James May s-a îndrăgostit de Dacia. Citeşte mai multe despre "relaţia" dintre Top Gear şi România în Ziarul Financiar.
"Top Gear" este cea mai urmărită emisiune auto din lume, cu 350 de milioane de telespectatori pe episod.