Citroen a lansat noul Citroen C4. Cu un design plăcut, francezii au renunţat la butucul fix al volanului şi la instrumentele de bord amplasate central. Opţional, ai şi masaj în scaun, folosit la maşinile premium
Tendinţa de rotunjire a maşinilor e reală, iar faptul că tot mai mulţi spun că acestea au început să arate toate la fel este cît se poate de adevărat. Stopurile folosite de X sînt stopurile de la Y şi tot aşa.
Citroen a lansat noua generaţie de C4. Cînd se lansează un nou model al unei mărci, nu e obligatoriu ca acesta să arate mai bine decît precedentul. Francezii au renunţat la liniile nebune ale vechiului C4 venind în schimb cu o maşină cuminte. Cu un design plăcut, trendy, corect pentru zilele noastre. Nimic epatant. A dispărut luneta căzută în plan vertical a vechiului model. Marcă înregistrată cum se spune, dar care nici n-a rupt gura tîrgului. E adevărat, era doar la coupe, nu şi la modelul în 5 uşi. În fine, părerile sînt împărţite.
La interior, Citroen-ul a stat întotdeauna foarte bine. Materialele folosite sînt de calitate şi nu vorbim de versiunea de top. Ornamente cromate, plasticul e moale şi prietenos. Încă o veste bună! A dispărut butucul fix! Volanul este acum normal, fără nici o diferenţă faţă de adversari. De fapt, două veşti bune. Instrumentele de bord nu mai sînt cocoţate în centrul planşei de bord. Au fost reaşezate acolo unde stau cel mai bine: în dreptul volanului. S-a umblat şi la lumină, una albastră care poate fi reglată pe mai multe tonuri.
Drive test-ul s-a făcut cu o motorizare diesel. 1.6 HDI, 110 cai-putere. O putere şi un cuplu motor care se comportă foarte bine, răspunsul pedalei de acceleraţie fiind cît se poate de prompt. Cei 270 Nm îşi fac simţiţi prezenţa încă de la 1.750 de rotaţii de minut. De asta, dieselul are foarte mulţi fani datorită cuplului!
Cutia e